Sunday, June 6, 2010

五六月代購。。。

你們好。

最近代購事務比較多,其實我做得好開心。好多人都話,大部分代購都系
d 學生做,其實我基本上因為長期在家,所以朋友開始叫我代收包裹先做起

最近的代購貨品越來越大。系size 大,最近有單問價有寄一個溫室番去。。 沒問題。我們做得到,你幾大我都寄過。dhl 上門時都話,‘小姐,你做什麼行業?’ 

d貓最鐘意dhl 哥哥,因為一定可以飛出去去街街。。

有人話,好多時我都用dhl,ups,其他代購用郵局,好奇怪。其實我做呢個生意已經超過一年,超過2kg一定是dhl 平。同好多時大家都想快D收貨,所以我都集中用dhl 送番香港。

講到呢到先。

No comments:

Post a Comment