Sunday, June 3, 2012

各位ching 我番黎啦

各位ching 好

我終於有英國番黎啦,我老公哎。。我唔係度就搞搞震,第一個禮拜就話只貓有病,搞到我要越洋skype 睇住只貓。之後因為睇住只貓,我睡眠不足,去了一個中國的商業考察,邊個會上海,南京,杭州一日睇曬全部site

最後咪入左廠(港安醫院),先知香港鐘意check 流感,就比人“哎呀”duk 鼻哥,48小時完全做不到野 (呢次我絕對入老公數)

anyway,我全部要出貨已經出了,賣家欠我的已經發email 追

我每日就比老公話,點解唔講佢買左mug:

Mini T T-Amp HiFi Audio Amplifier + 5A PSU TA2020 IN UK ($1155 送到香港) 


聲係靚左,仲好細添

(下次再介紹一下)



Quad ESL-63 eletrostatic loudspeakers



呢對野比我鬧爆!
450 英鎊$6435 一對

之後比我發現原來要送比老爺,係澳洲lor
無盒,無包裝
要自己過去搬番黎
之後試聲先知要寄去quad 修理先得
老公好like, 我勁唔開心
唔盒點送過去? 點平都沒用。。。
算啦,我唯有每日or 佢話佢知呢個決定係錯gei
提佢會爛,真係會爛

呢個故事教訓大家,買野前先告訴你老闆,ok 左先好買呀



No comments:

Post a Comment