Friday, December 20, 2013

特別訂製英國M&M人像/LOGO/ 文字打印朱古力


宜家真係咩都有得tailor made, 咩都可以打印既年代, 就連我地好熟悉既小食都有得特別訂製; M&M朱古力推出呢種可以將相片, 文字打印喺朱古力面頭既諗頭非常好, 如果攞黎送俾另一半, 或者送俾小朋友一定, 慶祝朋友生日, BB出世一樣得, 真係收到實開心到跳起, 甚至可以攞黎做結婚小禮物, 或者公司大量送禮都一樣得, 係咪好SWEET呢?!!

包裝分小包裝, 大包裝 或禮盒裝三大類, 最多每包可以有三種顏色, ...數量多少會影響價錢, 其中最小包裝可低至2.49英鎊, 禮盒裝約39.99英鎊, 但要提大家一點, 聖誕快到了, 如趕聖誕因製作約十天, 仲有運送到香港, 所以要訂就要快了!

節日慶祝, 生日, BB出世, 定情送禮等:
http://www.mymms.co.uk/

公司禮品:
http://www.mymms.co.uk/business/index.aspx

No comments:

Post a Comment