Thursday, January 20, 2011

媽媽話無人幫佢買野,可憐我啦

我叫妹豬,今年1歲幾,最鐘意‘衣芙’媽媽,媽媽去邊我都要去。最愛吃菠蘿包

最近媽媽比心機做代購,買左好多野番黎。bubble wrap,parcel paper,膠紙,媽媽話d英國公司好無心干,整日唔包一下就送給媽媽。搞到媽媽要自己包番好d先送去香港。我同豆豆就一齊幫手,阿哥(豆豆)最鐘意系膠紙,媽媽一路剪膠紙就一路食,我就只要有媽媽就ok 啦。

阿媽話,這個月可能無錢交寵物保險wor,阿哥個份就有啦。我仲差小小。媽媽,我會努力減肥同吃藥,牙周病會飛飛飛走,不用媽媽擔心。



我比d 無心干的貨給你睇,我媽媽一收到就唔開心。現在要慢慢慢慢包先可以寄比d 香港哥哥。。媽媽一次過買了好多好多包裝紙。長過妹妹架
 媽媽慢慢包好之後就可以出貨啦。

媽媽話,希望大家新年快樂,記住過年后都要搵媽媽代購。唔好唔記得我。佢同我講,如果我好乖,就可以再吃一次菠蘿包。不過要乖先得架,因為英國菠蘿包要$18港紙一個。。。

媽媽我會乖架啦。我記住,媽媽做野時唔好要媽媽分心。唔好帶玩具系媽媽面前叫媽媽同我玩

1 comment:

  1. 可愛的貓咪,遲D我有野睇岩再搵妳媽咪幫手!

    ReplyDelete