Sunday, February 6, 2011

Love Eve 恭喜發財! 悄悄話。。。

恭喜發財。希望大家財源廣進!多多買英國野!

自己發現有個奇怪的現象。。就是幫我代購的東東,會好特別地在香港有人會再賣出去。仲要賺多$100-$2500 不等。我試過yahoo 見過,大陸網見過,不同forum 等。唔通。。

大家都要我加價乎?

已經不只是一次知道自己幫忙代購的貨品離奇地出現,之後當然人家賣的價錢跟我的差好遠。

所以。。

大家多多利用我的代購服務,證明我的價錢公道。我有生意 = 你有生意

多謝各位。

4 comments:

  1. Hello Eve,

    首先祝兔年行好運...日日發大財...
    你所講的..我相信是個別事件...
    希望你為了真正用家..不要加價啊...XD

    另外想問以下兩件全新價錢是...
    belkin pf30
    belking isolator 8

    ReplyDelete
  2. belkin pf30 無貨喇。。比post76 ching 買光光。。買到我可以做belkin 零售商。。 哈哈

    belkin 8 一共1008包美女ups 面交

    ReplyDelete
  3. 咁仲有冇 belkin pf40 / pf50 ...
    不過我相信都沒有了...對嗎...希望中....

    Belkin 8 .. 比一個月前貴咗咁多既...
    是否單走問題啊..定還是你加了價...XDDDD
    若果買 Belkin 8 x 2 pieces 會否平一點..

    美女當然想見啦....

    ReplyDelete
  4. http://www.post76.com/discuss/viewthread.php?tid=62042&extra=page%3D1

    請看看這個 post 有冇得攪團購???

    ReplyDelete