Friday, September 2, 2011

Nespresso circulo 有現貨 grey, 加 capsule 運費特價

大家好

最近大家天氣轉涼,所以多喝咖啡,有喜歡街上咖啡的味道,有不想每天去starbucks 或 pacific coffee, 最佳介紹就是家中有一部專業的咖啡機

現在如果你以前有搵我們代購,買capsules 介紹不用盒,我們可以

$1.1 每個capcule 的郵費來送運,不過要最少訂192個capcules, 即是12盒capsules (每盒通常有16個capsules)

即是$17.6 一盒,抵過times square 買,又有特別味道選擇,正呀!

我老公孝敬我老婆大人,用他的10年公司服務奬買了個nescafe circulo charcoal grey 給我,但是,佢有依依哦哦話capsule 貴,如果有興趣可以聯絡我。但是幾時收貨唔知,因為公司送,哈哈!


No comments:

Post a Comment