Saturday, March 12, 2011

LOVE EVE 全部amazon 代購都用amazon prime!

好奈無update,因為大家太鐘意qed 搞到我只做qed 都忘記同大家講:

我已經付費升呢, 全部經過love eve 代購的都用amazon prime 來本地寄貨。

amazon prime 有什麼分別?

就是所有可以用amazon prime 的貨品都是一天內收貨。例如我今天買,一定是明天收貨。幾多同幾細都是用special delivery, 8.30am 前都我家門口。

甘。。 即是有什麼不同?
因為大家知道我有寄貨日子,有時候你太遲訂貨,可能就是差少少就趕不到我的出貨日期。有了這個amazon prime, 就算我星期五出貨,你星期三訂(同付定金),我就可以一齊出貨,5天到香港。

哇!5天到香港?好勁呀!
對呀,但是你要記住我要收到定金先可以訂購架,所以記住要快d 落訂,如果不是就趕不到送番香港喇。

No comments:

Post a Comment