Saturday, March 19, 2011

SUPERFI QED HDMI 只有少量余貨,同23日面交要推遲,還有其他好消息

各位好

我剛剛回來已經好努力會電郵,如果你收不到我電郵在這裡講幾句:

1) superfi 的qed signature hdmi 已經見底,要買就買。因為上次他們同我講出完50條之後就要個別分店出貨,所以原來總店出貨大約2天到,現在要7天到,你要買就買喇 (我懷疑如果另外 d 大佬要official團購,要邊度搵貨?superfi 都比我清倉,我知道無其他地方有這樣價錢的qed cable)

2) 原來23日面交的ching 可能要遲一到兩天面交,原因就是superfi 全部貨都遲了一個星期出貨 (我原來星期日訂,想星期二到,最後要下個禮拜一到),我一收到就會通知各位。好驚,我家已經超多貨(好多代收、代購又未出到貨住,搞到d 貓要送走避難)

3) 我下個禮拜會同一個belkin 批發商開會,到時候會有更多消息給大家。我想開個belkin 6 團購,想睇有無機會再平一點給大家。請大家多多關照

4)因為最近好多order,我一定會在這裡report 收貨送貨情況,如果你收不到我私人email,可以看這裡,如果有一點擔心,請電郵我。最近搞買樓,寫phd,訂購搞到個人sort 左,如果有什麼做得不好,請告訴我

5)因為好多人都贊美女面交服務,有即日起,全部報價都會用面交價報。除非客人要求,我們一律用ups 美女面交。這個實在會令大家放心

好,最後放一張我在柏林拍的照:

開了東德時代開的trabant (trabi),全棍波,只有1,2,3 (4波唔work)勁重,仲要左邊開。我老公擔心我多d

No comments:

Post a Comment